Que bé que vam estar! Moltes gràcies per fer de la trobada Alumnis un record més dels molts que tenim de l’escola i per ajudar-nos a continuar escrivint la nostra història! L’escola del Sant Josep i, ara Vedruna Tàrrega, sempre serà casa vostra! ![]()
Volem agrair també a l’alumnat de 6è de primària i a tots els que van fer possible la representació de la cantata “Kim-A de Mart”, que vam estrenar les escoles Vedruna per commemorar els #200anys de la nostra congregació: ho vau fer genial! ![]()
![]()
![]()
I finalment, animar-vos a totes i a tots els exalumnes a continuar fent #xarxavedruna i apuntar-vos a la plataforma Vedruna Alumni, perquè junts som imparables! ![]()



